Veelgestelde vragen:

1. Worden de deurkrukken per paar (2) of per stuk verkocht?

­Al onze deurkrukken worden, tenzij anders vermeld per paar verkocht.

2. Moet ik bij het bestellen van een deurkruk voor mijn toilet een wc-garnituur bij bestellen?

­Dit is alleen nodig als u een deurkruk op rozet besteld. Bij een langschild is de stift en draaiknop inbegrepen.

3. Zijn alle deurkrukken voorzien van een veer?

Bijna al onze deurkrukken zijn voorzien van een veer. Als u dit zeker wilt weten omdat u een deurkruk zonder veer nodig heeft dan kunt u ons hiervoor een e-mail sturen.

4. Zijn de deurkrukken standaard maten?

Ja, wij verkopen deurkrukken in de standaard Nederlandse maten. Heeft u geen standaard maat, dan kunt u een deurkruk op rozet bestellen met daaronder een cilinderplaatje, sleutelplaatje of wc garnituur of een blindschild op maat laten ponsen. Op maat ponsen kan bij de meeste deurkrukken.
De boorgat afstand, dus van boven naar beneden van boorgat tot boorgat, voor het monteren van een schild is bij nagenoeg al onze deukrukken 195 mm. Let op! dit is dus niet de lengte van het gehele schild.

5. Hoe meet ik voor het ponsen van een cilinder op maat?

U meet de hartafstand ( het midden) van de kruk naar het midden van de cilinder.
Kijk voor meer informatie op onze pagina Technische Informatie.

6. Ik wil knoppen/grepen bestellen, krijg ik daar bevestigingsmateriaal bij?

Bij al ons meubelbeslag worden standaard bevestigingsboutjes van 25 mm meegeleverd.
Heeft u kortere of langere boutjes nodig? Laat het ons weten via het opmerkingenveld bij uw bestelling dan sturen wij ze, indien leverbaar, kosteloos mee.

7. Wat is de boormaat?

Dit is de afstand van het midden van het ene boorgat tot het midden van het andere boorgat. Ook wel de hart op hart afstand.

8. Wat is RVS look/finish?

Meubelbeslag met de omschrijving rvs look/finish is gemaakt van Zamac (metaalmix) en voorzien van een rvs (gelijkende) finish laag.

9. Krijg ik garantie op mijn aankopen?

Ja, u krijgt bij ons 2 jaar garantie op de draaiende delen van de deurkrukken. U dient hiervoor uw factuur te bewaren. Beschadiging dient uiteraard niet te zijn ontstaan door onzorgvuldig handelen.

10. Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?

In de meeste gevallen niet omdat wij al erg goedkoop zijn in vergelijking met andere aanbieders.

11. Ik wil mijn bestelling retourneren kan dat? 

Ja, dit is meestal mogelijk binnen de gestelde voorwaarden. Kijk voor meer informatie op de klantenservice onder de knop ruilen & retourneren.

12. Zijn de kosten voor het retourneren voor mijn eigen rekening?

Indien u zelf een verkeerd product heeft besteld of het bij nader inzien toch niet is wat u zoekt, dan zijn de kosten voor uw eigen rekening.
 

Opmerkingen, vragen, klachten over uw­bestelling

­Bent u niet tevreden? Vertel het ons! Bent u tevreden, vertel het een ander!

Wanneer u een klacht of opmerking heeft over uw bestelling, horen we dit­ graag. Hierdoor krijgen we de kans om het probleem op te lossen en in de toekomst te voorkomen.­

Mail ons s.v.p. op info@prijs-knaller.nl en vermeld hierbij uw bestelnummer.
Omschrijf duidelijk de klacht. Een foto toevoegen van het product verduidelijkt uw klacht en versnelt de afwikkeling van de klacht.
Wij reageren binnen 2-5 werkdagen. 

Wij proberen samen met u het probleem/de klacht op te lossen. Mochten we hier samen niet uitkomen dan ­is er in eerste instantie de mogelijkheid tot bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk.­
Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl)

Contact:

Voor het sturen van een e-mail of een bericht vindt u onze contactgegevens op onze­contactpagina.

Betalings mogelijkheden:
© 2010 - 2024 PRIJS-KNALLER.NL | sitemap | rss