Veelgestelde vragen:

1.Worden de deurkrukken per paar (2) of per stuk verkocht?

­Al onze deurkrukken worden, tenzij anders vermeld per paar verkocht.

2.Moet ik bij het bestellen van een deurkruk voor mijn toilet een wc garnituur bij bestellen?

­Dit is alleen nodig als u een deurkruk op rozet besteld. Bij een langschild is de stift en draaiknop inbegrepen.

3.Zijn alle deurkrukken voorzien van een veer?

Bijna al onze deurkrukken zijn voorzien van een veer. Als u dit zeker wilt weten omdat u een deurkruk zonder veer nodig heeft dan kunt u ons hiervoor een e-mail sturen.

4.Zijn jullie deurkrukken standaard maten?

Ja, wij verkopen deurkrukken in de standaard Nederlandse maten, heeft u geen standaard maat, dan kunt u een deurkruk op rozet bestellen met daaronder een cilinderplaatje, sleutelplaatje of wc garnituur of een blindschild op maat laten ponsen. Op maat ponsen kan bij de meeste deurkrukken.
De boorgat afstand, dus van boven naar beneden van boorgat tot boorgat, voor het monteren van een schild is bij nagenoeg al onze deukrukken 195 mm. Let op! dit is dus niet de lengte van het gehele schild.

5.Hoe meet ik voor het ponsen van een cilinder op maat?

U meet de hartafstand ( het midden) van de kruk naar het midden van de cilinder.

6.Ik wil knoppen/grepen bestellen, krijg ik daar bevestigingsmateriaal bij?

Bij al ons meubelbeslag worden standaard bevestigingsboutjes van 25 mm meegeleverd.
Heeft u kortere of langere boutjes nodig? Laat het ons weten via het opmerkingenveld bij uw bestelling, dan sturen wij ze, indien leverbaar, kosteloos mee.

7.Wat is de boormaat?

Dit is de afstand van boorgat tot boorgat.

8.Wat is RVS look/finish?

Meubelbeslag met de omschrijving rvs look/finish is gemaakt van Zamac (metaalmix) en voorzien van een rvs (gelijkende) finish laag.

9.Krijg ik garantie op mijn aankopen?

Ja, u krijgt bij ons 2 jaar garantie op (skg) deurkrukken en het meubelbeslag. U dient hiervoor uw factuur te bewaren. Beschadiging dient uiteraard niet te zijn ontstaan door onzorgvuldig handelen.

10.Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?

In de meeste gevallen niet omdat wij al erg goedkoop zijn in vergelijking met andere aanbieders.

11. Ik wil mijn bestelling retourneren kan dat? 

Ja, dit is meestal mogelijk binnen de gestelde voorwaarden. Kijk voor meer informatie op de klantenservice onder de knop ruilen & retourneren.

Opmerkingen, vragen, klachten over uw­bestelling

­Bent u niet tevreden? Vertel het ons! Bent u tevreden, vertel het een ander!

Wanneer u een klacht of opmerking heeft over uw bestelling, horen we dit­graag. Hierdoor krijgen we de kans om het probleem op te lossen en in de toekomst te voorkomen.­

Mail ons s.v.p. op info@prijs-knaller.nl en vermeld hierbij uw bestelnummer.
Omschrijf s.v.p. duidelijk de klacht. Een foto toevoegen van het product verduidelijkt uw klacht en versnelt de afwikkeling van de klacht.
Wij reageren binnen 2 werkdagen. Mocht u niet binnen 2 werkdagen een reactie krijgen, is het aannemelijk dat uw mail in een spamfilter terecht is gekomen. Neem in dat geval even telefonisch contact met ons op.

Wij proberen samen met u het probleem/de klacht op te lossen. Mochten we hier samen niet uitkomen dan ­is er in eerste instantie de mogelijkheid tot bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk.­
Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl)

Contact:

Voor het sturen van een e-mail of een bericht vindt u onze contactgegevens op onze­contactpagina.

Wij hanteren het Webshop Keurmerk

Gastenboek

  • 11-08-2017 - Erg tevreden over het geleverde product. Snelle en correcte levering lees meer
  • 09-08-2017 - Zeer snelle ,netjes verpakte levering! lees meer
  • 14-07-2017 - De avond voor prijs-knaller haar vakantie sluiting had, nog een...  lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2017 PRIJS-KNALLER.NL | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.